فهرست بستن

چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟

زمان مطالعه ۷ دقیقه

اگه براتون این سوال پیش اومده که چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟ حتما این مقاله رو تا انتها بخونید.

تا حالا براتون پیش اومده که کاملا تصادفی پیام مهمی را از چت‌های واتس اپ خود پاک کرده باشید؟ این موضوعی است که تقریبا کم و بیش همه ما بهش گرفتار شدیم و به نظر می‌رسه که هیچ راه حل درست و درمانی برای بازگرداندن پیام‌های از دست رفته وجود نداشته باشد. اما خوشبختانه اینطور نیست و در این مقاله آموزشی به شما توضیح می‌دهم که چطور می‌توان یک پیام پاک شده را در پیام رسان واتساپ بازگردانی کرد.

 

چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟

 

یکی از مهم‌ترین اقدامات در استفاده از اپلیکیشن واتساپ، پشتیبان‌گیری یا همان بکاپ گرفتن از اطلاعات و تاریخچه گفت‌وگوهاست تا از این طریق بتوان در مواقع ضروری، از این اطلاعات استفاده کرد.

در نگاه اول این چنین به نظر می‌رسد که در پیامرسان واتساپ ، بازیابی پیام های پاک شده امکان‌پذیر نیست؛ اما خوشبختانه به لطف قابلیت‌ها‌یی که این اپلیکیشن از آن بهره می‌برد و البته هوشمندی کاربر در پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود، می‌توان براحتی این پیام‌ها‌ را از طریق گوگل درایو و شماره تماس بازیابی کرد. برای اینکار، می‌بایست حتما همان شماره تلفن و اکانت گوگلی وارد کنید که پیشتر از آن برای ورود و تهیه نسخه پشتیبان استفاده کرده‌اید.

اگه میخواین پروکسی واتساپ را فعال کنید کایفه تا مقاله آن را در سایت من دنبال کنید.

 

برای بازگردانی چت های واتساپ به چه چیزی نیاز داریم؟

به طور کلی بازگردانی پیام‌های واتس اپ تنها در شرایطی ممکن است که از قبل گزینه Chat Backup را در تنظیمات فعال کرده باشید. برای پیدا کردن این گزینه فقط کافیست به سراغ تنظیمات (Setting) واتس اپ بروید و از طریق منوی Chat گزینه Chat Backup را انتخاب کنید.

با پیمودن این مسیر، واتس اپ از شما در مورد اینکه فرآیند بکاپ خودکار از پیام‌ها باید در چه بازه‌ای صورت گیرد سوال می‌کند و در این راستا قادر به انتخاب میان گزینه های هیچوقت ، تنها با کلیک بر روی گزینه بکاپ ، روزانه، هفتگی و ماهانه خواهید بود.

چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟

البته بگذارید همین جا برایتان روشن کنم که نمی‌توانید مدام به سراغ بکاپ‌های قدیمی‌تان بروید و مسیج‌های مربوط به آن‌ها را بازگردانید. به طور کلی در اندروید فقط می‌توان به دو بکاپ آخری که از پیام‌ها گرفته شده دسترسی داشت.

تازه این مقدار ناچیز در iOS تقلیل هم پیدا می‌کند و در آیفون‌ها تنها می‌توانید پیام‌هایی را بازگردانی کنید که در آخرین بکاپ تهیه شده حضور دارند. پس به همین خاطر بهتر است حین انتخاب بازه تکرار فرآیند پشتبان گیری خوب دقت کنید.


بازگردانی پیام‌ها در واتساپ

برای بازگردانی پیام‌ها در واتس اپ اول باید بفهمید که آن‌ها چطور پاک شده‌اند.

 

بازگردانی پیام‌های آرشیو شده در واتس اپ

اگر پیام‌هایتان آرشیو شده باشند دردسر خاصی برای بازگردانی‌شان نخواهید داشت. فقط کافیست به سراغ بخش Archived Chats در انتهای لیست پیام های خودبروید و از طریق لیست پیام‌های آرشیو شده آن پیامی که لازمش دارید را بازگردانی کنید.

چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟

بازیابی پیام‌ های پاک شده در WhatsApp ( در صورت فعال بودن بکاپ اتوماتیک)

بازگردانی پیام های واتساپ حذف شده به طرز شگفت آوری آسان است؛ اما بایستی در یکی از بازه‌های زمانی بکاپ اتوماتیک که انتخاب کرده‌اید باشد. برای مثال، اگر بازه زمانی بکاپ اتوماتیک را به صورت روزانه تنظیم کرده‌اید، به راحتی می‌توانید هر چتی را قبل از اینکه بکاپ جدیدی تهیه شود، بازگردانی کنید.

به آسانی اپلیکیشن واتساپ را حذف کنید و مجدداً نصب کنید. هنگامی که به صورت مجدد اپلیکیشن را نصب می‌کنید، از شما خواسته خواهد شد که پیام های سابق خود را به وسیله فایل بکاپ بازیابی کنید. به راحتی بر روی بازگردانی (Restore) تپ کنید و همه چیز از آخرین بکاپ بازگردانی خواهد شد؛ به همین راحتی. این روش بازگردانی پیام های واتساپ در هر دو نسحه اندروید و iOS کار می‌کند.

چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟

پیدا کردن تصاویر، ویدیوها و فایل های صوتی پاک شده واتس اپ

شاید تعجب کنید، اما هنگامی که تصاویر یا ویدیوها را از واتساپ حذف می‌کنید، آنها واقعاً تا زمانی که حذفشان کنید، پاک نمی‌شوند. از این رو، بازیابی تصاویر و ویدیوهای واتساپ که از چت پاک کرده‌اید، نسبتاً آسان است.

فایل منیجر (File Manager) دستگاه خود را باز کنید و به مسیر WhatsApp > Media بروید. از آنجا به راحتی با بررسی کردن پوشه‌ها می‌توانید فایل‌هایی که می‌خواهید بازیابی کنید را پیدا کنید.

پاک کردن تصادفی پیام‌ها مشکلی رایج در تمام پلتفرم‌های پیام رسانی است و فقط مختص واتساپ نیست. بدتر از آن، می‌توانید به صورت تصادفی برخی از اسناد مهم همچون فایل‌های آفیس را پاک کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

بازگردانی چت های واتساپ قدیمی‌تر

ازگردانی بکاپ‌های قدیمی وقتی که فرآیند بکاپ بعدی آغاز شده کمی مشکل است. انجام چنین کاری فقط زمانی ممکن است که یک گوشی اندرویدی داشته باشید. چراکه نسخه اندرویدی واتس اپ همیشه در کنار بکاپ‌های جدید یک نسخه پشتیبان قدیمی‌تر را هم در حافظه نگه می‌دارد.

برای بازگردانی چت‌های قدیمی تر به سراغ اپ مدیریت کننده فایل‌هایتان بروید  و مسیر WhatsApp > Databases را طی کنید. در فولدر Databases فایلی پیدا خواهید کرد با نام msgstore.db.crytp12. این فایل در اصل جدیدترین بکاپی است که واتس اپ از چت‌هایتان گرفته.

اما به جز msgstore.db.crytp12 احتمالا فایلی به نام msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 را هم خواهید دید که در واقع بکاپ ثانویه شماست.

چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟

 

استراتژی پیشرفته بکاپ واتساپ (برگرداندن چت های خیلی قدیمی)

چون به آسانی می‌توانید فایل‌های بکاپ واتساپ را در دستگاه‌های اندرویدی مشاهده و ویرایش کنید، مدیریت و دستکاری آن‌ها بسیار آسان است. اگرچه واتساپ تنها دو فایل بکاپ اخیر را نگه می‌دارد، می‌توانید آن را هک کنید تا هر چند تعداد که بخواهید فایل بکاپ داشته باشید.

تمام  چیزی که نیاز دارید این است که نام فایل msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 را به هر چیز دیگری تغییر دهید، مثلاً oct11.db.crypt12. بنابراین این فایل از این که توسط واتساپ بازنویسی شود، محافظت خواهد شد. در بکاپ بعدی، واتساپ یک فایل جدید msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 خواهد ساخت و حالا سه نقطه بازگشت خواهید داشت.

چطوری چت های پاک شده واتساپ را برگردانم؟

همان‌طور که می‌توانید ببینید، بازیابی پیام های واتساپ حذف شده نسبتاً آسان است. با این حال، بهتر است از قبل برای چنین شرایطی آمادگی داشته باشید. استراتژی پیشرفته بکاپ واتساپ ارزش خود را در چنین مواردی نشان می‌دهد. شما می‌توانید استراتژی پیشرفته بکاپ را هر چند مرتبه که می‌خواهید تکرار کنید و بدون نیاز به تلاش زیاد می‌توانید به بازگردانی پیام های واتساپ حذف شده بیشتری در مدت مدت زمان طولانی‌تر بپردازید. تجربه شما در زمینه ریکاوری پیام های واتساپ چیست؟ نظرات خود را می‌توانید در پایین صفحه با من به اشتراک بگذارید.

65 نظر

به گفتگو بپوندید و نظر خود را به ما بگویید.

یوسف شکریپاسخ
۸ دی ۱۳۹۹ در ۹:۴۳ بعد از ظهر

سلام. وقت بخیر. پیامی را به اشتباه در گروهی گذاشته ایم که اکثریت مشاهده کرده اند ولی به اشتباه در واتسآپ خود، بعد از چند ساعت، آن پیام را برای خودمان هم حذف کرده ایم آیا راهی برای پیدا کردن پیام حذف شده و نیز حذف آن از گروه ارسال شده وجود دارد؟

سجاد پروانهپاسخ
۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۸:۰۴ قبل از ظهر
– در پاسخ به: یوسف شکری

خیر این امکان وجود ندارد متاسفانه

مسعودپاسخ
۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۰۶ قبل از ظهر
– در پاسخ به: سجاد پروانه

سلام خوبی داداش درباره بازگردانی گفتوگوها بی زحمت اگ میشه بیا واتساپ بهم راهنمایی بکن شماره واتساپم ۰۹۹۱۵۸۴۰۰۹۵داداش جان تورخدا بیا ی دقه راهنمایی بکن بکاپ دارم ولی دقیق سر در نمیارم جان هم دیگه ی دقه بیا راهنمایی بکن چن تا سوال میپزسم منتظرم مدیر تورو خدا ممنون میشم ی دنیا

۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۵ بعد از ظهر
– در پاسخ به: یوسف شکری

سلام بله .باید تاریخ گوشی خود را به تاریخی قبل از حذف اون پیام برگردونید و میبینید که اون پیام دوباره در چتهای شما وجود داره و میتونید مجددا حذف برای همه رو انتخاب کنید و پیام را حذف کنید.

نازنینپاسخ
۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۰۸ بعد از ظهر
– در پاسخ به: e.m

سلام وقت بخیر ادمین عزیز
من گوشی اندوریدی قدیمی داشتم و از اطلاعات و چت های واتساپ بکاپ گرفتم و گوگل درایو هم حتی داشتم و الان گوشی جدید ایفن خریدم و بعد اینکه بکاپ گرفتم واتساپ رو از گوشی قدیمی پاک کردم و اومدم روی گوشی ایفن که جدید خریدم نصب کردم متاسفانه این پیام که اطلاعات بازیابی بشن برای من نیامد چیکار کنم لطفا یه راه حلی پیشنهاد کنید ممنون میشم 😔

محمدپاسخ
۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۵ بعد از ظهر

سلام ببخشید من یکی از گفتگوهایم را حذف گفتگو زدم آیامیتوان آنهارا برگرداند؟

سجاد پروانهپاسخ
۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۱۹ قبل از ظهر
– در پاسخ به: محمد

سلام گفتگو به تنهایی امکان پذیر نیست مگه اینکه از طریق بکاپ کلا به قبل از اون تاریخ برگردید

Reyhaneپاسخ
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۹ بعد از ظهر
– در پاسخ به: محمد

سلام ببخشید من از واتساپم بکاپ دارم ولی اشتباهی و تصادفی پیام های یکی از چت هام رو پاک کردم آیا میتونم اون پیام ها رو برگردونم…؟

حسنپاسخ
۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۰ بعد از ظهر

سلام ببخشید من یکی از گفتگوهایم را حذف گفتگو زدم آیا می توان آنها را برگرداند؟

بارانپاسخ
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۰ بعد از ظهر
– در پاسخ به: حسن

سلام ممنونم از اطلاعاتی که در اختیارمون قرار دادین
برای بازیابی پیام های چند سال پیش هم جواب میدن؟

کیمیاپاسخ
۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۵ قبل از ظهر

سلام من از برگه امتحانی عکس فرستادم و بعد از اون گوشیم رو عوض کردم به خاطر همین اپ رو حذف و مجدد واتساپ را نصب کردم . امکان ریکاوری عکس برگه امتحان هست ؟؟؟؟

سجاد پروانهپاسخ
۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۰۱ قبل از ظهر
– در پاسخ به: کیمیا

سلام احتمال برگشتن متن چت ها هست ولی تصاویر رو بعید میدونم چون از دیتای داخل گوشی استفاده میکنه

محمودپاسخ
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۲۵ بعد از ظهر
– در پاسخ به: سجاد پروانه

سلام دوست عزیز…من گوشیمو عوض کردم و واتساپمو باهمون اکانت و شماره قبلی روی گوشی جدید که نصب کردم خام بالا اومد و تمام گروه هام و چتام پاک شده بود هیچی نبود برامم مهم بودن گروه و چتام بکاپ نگرفتم امکان برگردوندن نیس؟؟؟؟؟

Samiپاسخ
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۲ بعد از ظهر
– در پاسخ به: محمود

سلام ببخشید من عکسی برا کسی فرستادم چتش کلا پاک شده الان ب اون عکس نیاز دارم چجوری میتونم برگردونمش

امیرپاسخ
۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۱۸ بعد از ظهر
– در پاسخ به: سجاد پروانه

چه جوری میشه همین متن ها رو برگردوند ؟؟؟!! من واقعا کارم گیره …. میشه راهنمایی ام کنید🙏❤

دریاپاسخ
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ بعد از ظهر
– در پاسخ به: امیر

سلام وقت بخیر
ببخشید من ی پیام رو توی واتساپ زدم حذف برای همه هیچ راهی نداره که پیام ها برگرده به صفحه چت ؟

رضا نصیریپاسخ
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۳۵ قبل از ظهر
– در پاسخ به: امیر

سلام من حافظه دیتای واتس اپ رو چن باری پاک میکردم ولی اخرین باری که پاک کردم کل چت های قدیمیم هم پاک شد.میشه برگردوند اون چت هارو ؟

مسعود
۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ قبل از ظهر
– در پاسخ به: رضا نصیری

سلام خوبی آقا ببیخشید من اینجا زباد نمیدونم چطوریه داداش جان خدایی کار ضروری دارم بی زحمت اگ میشه راهنمایی بکن کارم گیرم توروخدا راهنمایی بکن ممنون میشم آقاجان تورخدا این ۰۹۹۱۵۸۴۰۰۹۵شماره واتساپم هس تو رو خدا ی دقه بیا راهنمایی بکن چن تا سوال ازتون میپرسم درباره بکاپ بازگردانی گفتوگوهو داداش منتظرتم جان همدیگه کمکمی بکن بهم ممنون میشم ی دنیا

صدفپاسخ
۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۶ قبل از ظهر

سلام من رفتم به سراغ فایل های گوشی و از اونجا رفتم به قسمت بک آپ واتساپ و اون فایل هایی که گفتین رو پیدا کردم فقط برا باز کردنش به یه برنامه نیاز هس با چه برنامه ای می تونم باز کنم؟؟

صدفپاسخ
۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۷ قبل از ظهر

سلام من رفتم تو فایل های گوشی و بعد بک آپ واتساپ و اون فایل های پک آپ چت هایی رو که گفتین پیدا کردم فقط نیتز به یه برنامه خاصی هس که بشه باز کرد اسم اون برنامه رو میشه بگین بهم که بتونم باز کنم اون فایل هارو باهاش؟؟

حسین احمدیپاسخ
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۵۶ بعد از ظهر

سلام میخاستم ببینم اگه من یه چت رو حذف کرده باشم با این روش برمیگرده خوشبختانه من مدیای چت رو حذف نکردم ممنون میشم جواب بدین

مصطفیپاسخ
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۰ بعد از ظهر

سلام من پاکسازی داده هارو زدم بعد که رفتم داخل برنامه پیام هام و ویس ها پاک شده آیا امیدی واسه برگردوندنش هست؟

اتناپاسخ
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۰۳ قبل از ظهر
– در پاسخ به: مصطفی

سلام لطفا یکی کمکم کنه من پیام های
معلمم رو پاک کردم اگه نتونم تا ۳۰ هم برگردونم اون پیام هارو از کلاس بیرونم میکنه ازتون خواهش میکنم کمکم کنید

rahaei221پاسخ
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۰۳ بعد از ظهر

سلام من از روش شما روی بکاپ قدیمی رفتم ولی نشد چراااا

نیوشاپاسخ
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۱۲ قبل از ظهر

گوشی من اصلا برنامه مدیریت فایل نداره چیکارش باید بکنم؟

رویاپاسخ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۶ قبل از ظهر

سلام ببخشید خاستم بدونم امکان این هست ک وقتی کسی پیامی را ک برا من فرستاده بعد حذف کرده امکان بازگردانیش هست

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۲۷ بعد از ظهر
– در پاسخ به: رویا

سلام ببخشید من یه چت رو حذف کردم و اشتباهی مدیا ها رو هم زدم که حذف بشه امکانش‌ هست که عکسای اون چت برگردن؟

رهاپاسخ
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۲۹ قبل از ظهر

سلام من امروز واتس اپ نصب کردم ولی بعداز چند ساعت اشتباهی حذفش کردم، از چتا بکاپ نگرفته بودم، راهی برای برگردوندن پیاما هست؟

Saharپاسخ
۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ بعد از ظهر

سلام من یکی از گفتگوهامو گزارش زدم پاک شد چه طوری برگردونم

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۲ بعد از ظهر

سلام خسته نباشید من میخوام تمام پیام های واتسآپ رو از وقتی که نصب کردم تاحالارو برگردونم چون پیام ها ناخواسته و بطور کاملا تصادفی پاک شده و واقعا نیاز دارم پیام هام برگرده
با تشکر از شما بزرگوار🌹

بارانپاسخ
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۴ بعد از ظهر
– در پاسخ به: .

سلام ممنونم از اطلاعاتی که در اختیارمون قرار دادین
برای بازیابی پیام های چند سال پیش هم جواب میدن؟

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۳ بعد از ظهر

سلام خسته نباشید من میخوام تمام پیام های واتسآپ رو از وقتی که نصب کردم تاحالارو برگردونم چون پیام ها ناخواسته و بطور کاملا تصادفی پاک شده و واقعا نیاز دارم پیام ها و ویدیو ها و تصاویر و پی دی اف و… برگرده
با تشکر از شما بزرگوار🌹

۲۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۱۷ بعد از ظهر

سلام من وات ساپ را پاک کردم پیام هام پاک شده چجوری میتونم پیام هامو دوباره بازیابی کنم؟

هاوهپاسخ
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۴۵ بعد از ظهر

با سلام لطفا راهنماییم کنید چطور تمام پیام یا عکسهایی رو که فرستادم چند ما پیش حذفشان هم کردم برشون گردونم

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۲۸ بعد از ظهر

سلام ببخشید من یه چت رو حذف کردم و اشتباهی مدیا ها رو هم زدم که حذف بشه امکانش‌ هست که عکسای اون چت برگردن؟

AGYiiپاسخ
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۲۷ قبل از ظهر

سلام ببخشید من واتساپم را ناخاسته حذف کردم و برای ویدیو و عکس و ویس هایی که دبیرام ارسال کرده بودن احتیاج دارم امکان بازگردوندنش هست؟؟ خیلی بهش احتیاج دارم

امیرپاسخ
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ قبل از ظهر

سلام من برای من یکی یک عکس فرستاده ۲ ماه پیش من الان اون رو دانلود کنم
خطا می ده میگه از طرفف مقابل بخواه براتون بفرسته
من چطوری می تونم اون عکس حذف شوده دسترسی داشته باشم

اتناپاسخ
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ قبل از ظهر
– در پاسخ به: امیر

سلام لطفا یکی کمکم کنه من پیام های
معلمم رو پاک کردم اگه نتونم تا ۳۰ هم برگردونم اون پیام هارو از کلاس بیرونم میکنه ازتون خواهش میکنم کمکم کنید

ستارهپاسخ
۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۳۲ قبل از ظهر

سلام و وقت بخیر
من از روشی که شما گفتید از طریق حذف و نصب دوباره واتساپ و بک آپ برای بازگرداندن چت های پاک شده ام استفاده کردم اما هیچکدوم چت هام برنگشتن. میشه راهنمایی کنید. ممنون

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ قبل از ظهر

سلام ، من بخاطر پر بودن حافظم همه چتام از طریق skip restore واتساپ پاک شده و همیشه هم فایل بکاپ رو پاک میکردم و فعالش نکردم
آیا میتونم چتامو برگردونم ؟؟؟ خیلی اطلاعات مهمی داشتم که همشون پرید و همین الان بهشون احتیاج دارم ، کاری نمیشه کرد ؟

فرشتهپاسخ
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ قبل از ظهر

سلام وقت بخیر من واقعا به کمکتون نیاز دارم چتهایی که در اسفندماه بوده و پاک شده رو نمیتونم برگردونم همه راهها رو رفتم ولی چتی که مورد نظرم هست بر نگشت انقدر مهمه که زندگی مشترکم داره به خاطر همین چت نابود میشه خواهش میکنم کمکم کنید واقعا شرایط بحرانی دارم😟😟😟😟

Maeiپاسخ
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۰ قبل از ظهر

سلام
من واتم بروز کردم و کل پیام های واتم پرید…چطور باید بازیابیشون کنم؟!

نجلاپاسخ
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۵۹ بعد از ظهر

سلام من واتساپم حذف شد دوباره ک نصبش کردم هیچکدوم از پیامام نبودکارم گیر میشه کمکم کنید؟

فریدهپاسخ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۱۰ قبل از ظهر

سلام من فابل بکاپو پیدا کردم اسمشم عوض کردم چجوی میتونم برگرونم ویسی که پاک شده

بهنامپاسخ
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ بعد از ظهر

سلام وقت بخیر
من برنامه واتساپ هم حذف کردم و‌کوشی من هم آیفون هست متاسفانه هیچ بکاپی نکرفتم امکان برکشت دادن چت ها هست یا نه؟

ناشناسپاسخ
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۳۹ بعد از ظهر

سلام با دوستم چت میکردم بعد پیام های هر دومون رو پاک کردم الان میخام پیام ها مونو برگردونم میشه؟اگه میشه چجوری؟

سناپاسخ
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۲۸ بعد از ظهر

سلام من واتساپ مو حذف نصب کردم الان دوباره نصبش کردم چطوری چتای قبلی رو برگردونم میشه کمکم کنید لطفا

Aylijnپاسخ
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۳۱ بعد از ظهر

سلام
من به اشتباه واتساپ هم رو پاک کردم کردم آیا راهی هست که پیم ها و گروه ها رو بازیابی کنم

Saraپاسخ
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۴۸ بعد از ظهر

سلام من واتساپ رو پاک کردم و واتساپ جی بی رو نصب کردم ولی چت هام از اول اومدن میخوام چتای قبلی روم داشته باشم چیکار کنم؟توروخدا راهنمایی کنید

عصمتپاسخ
۸ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ قبل از ظهر

سلام من واتساپم رو حذف کردم همه چتهایم رفته میشه لطفا راهنمایی کنین چطور برگردونم ممنون مطالب مهمی داشتم

عصمتپاسخ
۸ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ قبل از ظهر

سلام من واتساپم پاک شده مطالب مهمی داشتم میشه راهنمایی کنین لطفا چطور چتهامو بیارم

مهدیپاسخ
۸ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ قبل از ظهر

سلام من واتساپم پاک شده مطالب مهمی داشتم میشه راهنمایی کنین لطفا چطور چتهامو بیارم

طاهاپاسخ
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۲ بعد از ظهر

ببخشید من چت را اشتباه پاک کردم
چطور میتونم چت رو برگردونم تا پیام هارا در اختیار داشته باشم؟؟

نسرینپاسخ
۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۹:۲۵ بعد از ظهر

چند دقیقه پیش به اشتباه پیوی پاکیدم چجوری میشه برگردوند

اکبرپاسخ
۴ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۰۴ بعد از ظهر

سلام ی چت از یکی از دوستانم اتفاقی از توی وات ساپ پاک شده پشتیبانی هم نگرفتم ازش ایا امکان برگشت چت وجود داره

minoپاسخ
۲۶ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ قبل از ظهر

بسیار مفید بود

Shinپاسخ
۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۶ بعد از ظهر

سلام وقت بخیر
من یک سری گفت و گو مهم داخل واتساپ داشتم که بطور تصادفی پاک شدن و متاسفانه قبل از اون back up chatنکرده بودم
الان ایا راهی هست برای بازیابی شون ؟؟؟

۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۳ قبل از ظهر

سلام وقت بخیر
من در جی بی واتساپ پیام رو زدم حذف برایه من چگونه برش گردونم

محمدپاسخ
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۴۲ بعد از ظهر

سلام من اشتباهی واتساپ رو پاک کردم و نصب کردم ولی حواسم نبود skipرو زدم 😔چطوری چت ها مو برگردونم ؟

احمدیپاسخ
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۷ قبل از ظهر

سلام ببخشید این بخش هایی که میگید من پیدا نکردم خواهش میکنم کمکم کنید ناخواسته در واتساپ پیامی فرستادم قبل از اینکه خوانده بشه اومدم پاک کنم مخاطب رو پاک کردم کلا تمام چت هام پاک شد نمیتونم اونارو برگردونم خواهش میکنم یکی منو راهنمایی کنه خیلی مهم و حیاطی هستن بدبخت شدم کمکم کنید زندگیم رفت رو هوا

احمدیپاسخ
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۰۰ قبل از ظهر

چرا هیچ کس پاسخگو نیست

۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۴۲ بعد از ظهر

سلام وقتتون بخیر.ببخشید من الان شخصی رو بلاک و گزارش کردن و متاسفانه تمام گفتگو پاک شد .من قصدم فقط بلاک کردن بود نه پاک کردن چت …اون چتا خیلی خیلی برا من مهم هستن و برای دادگاه نیازشون دارم ولی الان پاک شدن .تورو خدا راهنمایی کنید چطور برشون گردونم .۰۹۳۸۹۱۲۰۱۱۶این شماره لطف راهنمایی کنید

۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۴۳ بعد از ظهر

سلام وقتتون بخیر.ببخشید من الان شخصی رو بلاک و گزارش کردم و متاسفانه تمام گفتگو پاک شد .من قصدم فقط بلاک کردن بود نه پاک کردن چت …اون چتا خیلی خیلی برا من مهم هستن و برای دادگاه نیازشون دارم ولی الان پاک شدن .تورو خدا راهنمایی کنید چطور برشون گردونم .۰۹۳۸۹۱۲۰۱۱۶این شماره لطف راهنمایی کنید

ناشناسپاسخ
۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۰:۰۰ قبل از ظهر

سلام خسته نباشید من در واتساپم یک گفتگویی رو بایگانی کرده ام و الان پاک شده چطوری میتونم این گفتگو رو برگردونم . خیلی لازمش دارم . لطفا کمکم کنید

محمدپاسخ
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۲۱ بعد از ظهر

سلام‌ ببخشید من یک نفر برایم چندین وویس و پیام فرستاده بود و من هم او را بلاک کردم و ریپورت و چتش پاک شد ایا امکان دارد وویس و چتاشو بگردونم ؟

نظری دهید