فهرست بستن
دیلیت اکانت اینستاگرام

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام + دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی

زمان مطالعه ۷ دقیقه

یکی از چالش های مهم کاربران اینستاگرام چگونگی دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقت و دائمی است. آموزش های متنوعی در رابطه با دی اکتیو اینستا در سایت های داخلی و خارجی ذکر شده است. من در این مقاله با توجه به آخرین نسخه اینستاگرام، آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام را برای شما آماده کرده ام.

دیلیت اکانت اینستاگرام

قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام خود، باید به دقت بررسی کنید که آیا واقعاً می خواهید حذف اکانت اینستاگرام را انجام دهید یا خیر؟ شما نمی توانید حساب خود را دوباره فعال کنید و تمام محتوا، فالورها، نظرات و لایک های خود را برای همیشه از دست خواهید داد. اگر فرصتی وجود دارد که بخواهید بعداً همه چیز را بازیابی کنید، به جای حذف دائمی اکانت اینستا خود، دی اکتیو موقت اینستاگرام را انجام دهید. با کلیک بر روی لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام کار خود را راحت کنید.

انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام به دو طریق امکان پذیر است.

  • اولین روش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام است که تمامی اطلاعات آن برای همیشه حذف خواهند شد. (پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه)
  • دومین راه نیز دیلیت اکانت موقت اینستاگرام است. (دی اکتیو کردن اینستا)

ذخیره اطلاعات اینستاگرام قبل از دیلیت اکانت دائم اینستاگرام

بهتر است قبل از حذف اکانت اینستاگرام خود تمامی اطلاعات از پست‌ها گرفته تا پیام‌هایتان را در پوشه‌ای ذخیره کنید. مراحل زیر را برای ذخیره اطلاعات اینستاگرام از روی اپلیکیشن اینستاگرام گوشی اندروید یا  iosخود انجام دهید:

ذخیره اطلاعات اینستاگرام

ذخیره اطلاعات اینستا

  • وارد حساب خود شوید و بر روی سه خط بالای نرم افزار و یا Setting کلیک کنید
  • انتخاب گزینه Your Activity و بعد از آن با اسکرول کردن صفحه گزینه Download your information را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید آدرس ایمیل خود را وارد کنید و گزینه Request Download را کلیک نمایید.
  • در صفحه بعد پسورد اکانت اینستاگرام خود را واد کرده و از بالای صفحه Next و در نهایت Done را انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که شما فقط ۱۴ روز به این اطلاعات دسترسی دارید و بعد از آن لینک حاوی اطلاعات اکانت اینستاگرام شما منقضی خواهد شد.

 

بازگردانی چت های پاک شده واتساپ

چه چیزی در نسخه پشتیبان ارسال شده توسط اینستاگرام وجود دارد؟

پس از دانلود فایل zip ارسالی توسط اینستاگرام، ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. سپس به تمام داده های خود دسترسی خواهید داشت. از جمله استوری هایی که دیگر از طریق حساب کاربری شما قابل دسترسی نیستند، نظراتی که داده اید و تصاویر حذف شده.

ذخیره اطلاعات

پوشه‌ها بر اساس نوع مرتب شده‌اند، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، می‌توانید عکس‌ها، استوری ها یا ویدیوهای خود را در زیر پوشه‌ای که ماهانه دسته‌بندی می‌شود، پیدا کنید.

امام فرمت فایل ها به صورت JSON است و برای بازکردن آن به متخصص برنامه نویسی نیاز است.

همه اطلاعات اکانت شما، از جمله لایک‌ها، نظرات، درخواست‌های بلاک کاربران، دسترسی‌ها به نمایه، مخاطبین و تنظیمات را اکنون می‌توانید در فایل‌های JSON پیدا کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل

برای این کار ابتدا در گوگل Instagram  را جستجو کرده و بعد از بازشدن سایت داخل اکانت اینستاگرام خود وارد شوید.

سپس بر روی لینک دیلیت اکانت اینستاگرام کلیک کرده و در صفحه باز شده از منوی کشویی دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل

کلمه عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه حذف اکانت اینستاگرام ضربه بزنید. این راه آسان‌ترین روش دیلیت اکانت اینستاگرام دائم است.

روش دیلیت اکانت اینستا از طریق گوگل از طریق گوشی های اندروید و ios و همچنین مرورگر ویندوز به راحتی امکان پذیر است.

 

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی آیفون

اگر شما گوشی آیفون دارید کار شما برای دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی خیلی راحت است و از طریق خود اپلیکیشن با انجام سه کلیک امکان پذیر است.

دیلیت اکانت اینستا در آیفون

وارد Setting اینستاگرام خود شده در قسمت Account در پایین لیست گزینه Delete Account را انتخاب کرده و گزینه Continue Deleting Account را کلیک کنید.

سپس برنامه اینستاگرام نسخه موبایل صفحه حذف اکانت را بارگذاری می کند. روی منوی کشویی ضربه بزنید و دلیل حذف اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

رمز عبور اینستاگرام خود را مجدداً در کادر متنی که در زیر ظاهر می شود وارد کنید و سپس روی دکمه Delete [Account name] ضربه بزنید.

خرید لپ تاپ دانش آموزی

دلت اکانت اینستاگرام با گوشی اندروید

بهترین روش برای پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه در گوشی اندروید این است که با مرورگر گوشی خود وارد سایت دیلیت اکانت اینستاگرام شوید و بعد از لاگین کردن در اکانت خود با چند کلیک ساده مثل مراحل قبل که در قسمت دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل توضیح داده شد اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

دیلیت اکانت اینستا در اندروید

دیلیت اکانت موقتی اینستاگرام

اگر می‌خواهید حساب خود را از نمای عمومی حذف کنید، اما نمی‌خواهید برای همیشه همه عکس‌ها و پیام‌های خود را حذف کنید، می‌توانید به جای آن دی اکتیو اکانت اینستاگرام را انجام دهید.

مجدد مجبور هستید از مرورگر بجای اپلیکیشن برای دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید.

دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام
دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام

پس از ورود به Instagram.com، به نمایه خود بروید و روی دکمه Edit Profile کلیک کنید (اگر از مرورگر تلفن همراه استفاده می کنید، برای دریافت این گزینه باید روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید).

از آنجا به Edit Profile > Temporarily disable my account بروید (این گزینه در پایین صفحه خواهد بود). همانند حذف اکانت خود، باید دلیلی را برای تعلیق حساب خود انتخاب کرده و رمز عبور خود را وارد کنید.

در انتها اینستاگرام یک تاریخ که مربوط به ۳۰ روز آینده است را به شما نمایش می‌دهد که نشان‌دهنده فرصت شما برای جلوگیری از حذف دائمی اکانت است. چنانچه در این مهلت ۳۰ روزه مجددا وارد حساب اینستاگرام خود شوید، عملیات حذف دائمی اکانت متوقف خواهد شد و جلوی حذف دائمی حساب اینستا شما گرفته می‌شود.

نحوه بازگردانی حساب حذف شده اینستاگرام

برای فعال کردن مجدد حساب خود، کافی است با استفاده از برنامه یا وب سایت دوباره وارد شوید. شما فقط هفته ای یک بار می توانید حساب خود را به حالت تعلیق در آورید، بنابراین اگر به طور تصادفی به نمایه خود وارد شوید، پست های شما حداقل برای مدتی آنلاین و برای دنبال کنندگان قابل مشاهده خواهند بود.

1 نظر

به گفتگو بپوندید و نظر خود را به ما بگویید.

ستارهپاسخ
۲۴ مهر ۱۴۰۲ در ۸:۱۰ بعد از ظهر

خیلی دنبال این آمورزش بودم تا اکانت اینستاگرامم رو راحت حذف کنم، خیلی ممنون از محتوای خوبتون

نظری دهید