فهرست بستن

آموزش کپی کردن کپشن و کامنت اینستاگرام

زمان مطالعه ۳ دقیقه

آموزش کپی کردن کپشن و کامنت اینستاگرام از طریق مرورگر کروم

تا حالا شده در اینستاگرام بخواهید کپشن (Caption) یک پست را Copy کنید اما نتوانستید این عمل را انجام دهید تو یک کلیپ یک دقیقه ای آموزش کپی کردن کپشن اینستاگرام رو براتوت آماده کردم ببینید و با بقیه به اشتراک بزارید , این به دلیل محدودیت هایی که اینستاگرام گذاشته است , شاید یک پست را ببینید که متن خیلی باحال یا جالب دارد و خیلی دوست داشته باشید این متن را کپی کنید اما قادر به کپی کپشن پست نیستید این به دلیل این است که اپلیکیشن اینستاگرام این اجازه رو به شما نمیده از طریق خود نرم افزار بتونید یک متن پست را کپی کنید ولی ما در این مقاله قصد داریم به شما ترفندی یاد بدهیم که بتوانید با استفاده از آن , کپشن یک پست اینستاگرام را به راحتی کپی کنید.

 

 

آموزش کپی کردن کپشن و کامنت اینستاگرام با نرم افزار Universal Copy

این برنامه به دلیل سادگی و قابلیت‌های فراوانی که دارا می‌باشد، به‌عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای کپی در بین کاربران اندرویدی محسوب می‌شود و امکان کپی کردن کپشن پست اینستاگرام را نیز برای شما فراهم می‌کند.

در ادامه مراحل استفاده از این برنامه محبوب را آموزش خواهیم داد:

۱٫ ابتدا برنامه Universal Copy را از گوگل‌پلی یا سایت‌های معتبر دانلود و نصب نمایید.
۲٫ برنامه مورد نظر را پس از اتمام نصب اجرا کنید.
۳٫ اگر از شما اجازه دسترسی به خدمات دستگاه خواسته شد بر روی گزینه تنظیمات گوشی موبایل خود کلیک کرده و وارد قسمت مکان‌های دسترسی شوید، برنامه Universal Copy را پیدا کرده و گزینه دسترسی را برای آن فعال نمایید.
۴٫ برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و پستی را که قصد کپی کردن کپشن آن را دارید باز کنید، به مرکز اعلان خود بروید و روی گزینه Universal Copy کلیک نمایید تا وارد حالت کپی شوید.
۵٫ در قسمت بالای صفحه بر روی آیکون مداد ضربه بزنید و متن خود را با حالت انگشت انتخاب کنید و روی گزینه کپی که در سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. متن شما در صفحه کلید به طورخودکار کپی می‌شود و می‌توانید در هر قسمتی که تمایل دارید ذخیره نمایید.
باتوجه به‌اینکه اینستاگرام قابلیت کپی کردن کپشن را ندارد استفاده از برنامه Universal Copy بسیارکارآمد و مفید می‌باشد، این برنامه علاوه‌بر اینستاگرام از تمامی سایت‌هایی که قابلیت کپی متن را ندارد نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای کپی کردن متون خود استفاده نمایید.

 

نویسنده : سجاد پروانه

افکار خود را به اشتراک گذارید