فهرست بستن

معرفی اپلیکیشن تپسی

زمان مطالعه ۵ دقیقه

در این مقاله قصد دارم تا به معرفی اپلیکیشن تپسی (برنامه ای برای درخواست تاکسی اینترنتی) بپردازم.

اگه جز اون دسته از افرادی هستین که روزانه سفرهای داخل شهری زیادی انجام میدین و برای رسیدن به مقصد عجله دارید و کیفیت سفر هم براتون مهمه و از طرفی علاقه ندارید در ترافیک جاده رانندگی کنید، راحت‌ترین کار برداشتن گوشی تلفن و سفارش سرویس از یک آژانس تاکسی تلفنی است؛ اما این روزها کار راحت‌تر شده و نرم‌افزاری‌هایی هستند که برای شما به‌راحتی نزدیک‌ترین خودروی مورد نظر را پیدا کرده و برای ارائه خدمات به سوی شما می‌فرستند.

از بین چندین اپلیکیشنی که در حوزه خدمات رفت و آمد و سفر مشغول به کار هستن یکی از پر مخاطب ترین و قدیمی ترین ها در این حوزه اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی است که حالا با ظاهری جدید و خدماتی متنوع تر در اختیار شما قرار دارد. در واقع تپسی یک سامانه هوشمند درخواست خودرو است که در هر زمان و هر نقطه‌ای از شهر، شما را به مقصدتان می‌رساند.

تپسی از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرده و هم اکنون در ۱۵ شهر کشور سفیر دارد و مشغول به خدمات رسانی می باشد.

 

درخواست نقد و بررسی اپلیکیشن

 

برنامه تپسی

 

کمی در رابطه با رابط کاربری تپسی:

در اپلیکیشن های مبتنی بر موقعیت مکانی همچون تپسی و مسیریاب های آنلاین، وضوح نقشه، خوانا بودن و لود سریع صفحه از مزیت های مهم بشمار می آید که تپسی در این زمینه بسیار عالی عم کرده است. بدون موارد اضافه و گیج کننده موقعیت خود و سفیران تپسی با توجه به نزدیک بودن به شما قابل مشاهده است و برای این کار نیاز به هیچ کار اضافه ای وجود ندارد.

به راحتی می توانید در نقشه حرکت کرده و مبدا خود را با یک کلیک انتخاب کنید.

منو کناری روان با ظاهری شیک و مدرن و آیکن های اختصاصی از نقاط قوت طراحی رابط کاربری تپسی می باشد.

در مجموع می توان گفت رابط کاربری و کاربر پسند بودن (ui|ux) مناسب در اپلیکیشن تپسی کاملا واضح بوده و جز نقاط قوت این اپلیکیشن می باشد.

 

تپسی

 

کارایی و عملکرد تپسی:

عملکرد تپسی از زمان ورود به اپلیکیشن آغاز میشود که با انتخاب مبدا و مقصد گزینه های بسیاری در مقابل شما قرار خواهد گرفت و میتوانید نوع خودرو و سفیر را با توجه به نیاز و قیمت تعیین شده انتخاب کنید.

تپسی با قابلیت چند مقصدی این امکان را داده است تا با هزینه کمتر و بدون معطلی برای درخواست مجدد خودرو مسیر های مختلفی را با یک راننده طی کنید.

از قابلیت های خوب دیگر تپسی امکان رزرو خودرو برای زمان و تاریخ مشخص می باشد که بسیار کاربردی بوده و با استفاده از آن می توانید از روز قبل تپسی خود را به صورت اتوماتیک فراخوانی کنید.

اگر جایی بودید که دسترسی به اینترنت نداشتید، سرویس تپسی تلفنی این امکان را به شما می‌دهد که بدون استفاده از اپلیکیشن تپسی و با شماره‌گیری ۱۶۳۰ درخواست خودرو دهید.

تپسی تلفنی برای کسانی مناسب است که:

۱. امکان استفاده از اپلیکیشن تپسی یا گوشی هوشمند را ندارند.

۲. به اینترنت دسترسی ندارند.

باشگاه مشتریان با عنوان «سفینه تپسی» نیز قابلیت جدید دیگر تپسی است که امتیازات ویژه‌ای به کاربران آن ارائه می‌دهد. به این ترتیب که هر کاربر، به واسطه مبلغی که برای سفرهای خود با تپسی خرج می‌کند، امکان بهرمندی از تخفیف‌ها و تسهیلات متنوعی از تپسی و سایر کسب و کارها را پیدا می‌کند.

شما اگر دارای معلولیت و یا کهولت سن هستید و برای استفاده از سرویس تپسی نیاز به کمک دارید میتوانید در بخش پروفایل خود مشخص کنید که ناشنوا هستید و یا همراه خود ویلچر و عصا دارید، تا سفیر مناسب تری برای شما ارسال شود.

از نکات جالب توجه دیگر اپلیکیشن گزینه لیست سفرها است که میتوانید با دوکلیک خلاصه ای از وضعیت سفرها همراه با تاریخ ، قیمت و … را در اختیار داشته باشید.

 

دانلود تپسی

 

نقاط قوت اپلیکیشن تپسی:
  • نمایش تعداد خودروهای اطراف بر روی نقشه
  • امکان اطلاع از هزینه سفر پیش از درخواست خودرو
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری هزینه سفر
  • امکان تعیین چند مقصد
  • امکان توقف در طول سفر
  • امکان امتیاز دهی به رانندگان
  • امکان دریافت رسید
  • دریافت سفر رایگان با دعوت دوستان خود به تپسی

 

نقاط ضعف اپلیکیشن تپسی:
  • بعضی مواقع قیمت بالاتر از حدانتظار
  • پیدا نشدن سفیر در شرایطی که در نقشه خودرو نشان داده می شود
  • کنسل کردن ناگهانی راننده

 

جمع بندی نهایی:

در این مقاله ما به معرفی کلی و نگاهی کوتاه به سرویس تپسی و اپلیکیشن آن پرداختیم. شاید تپسی اولین برنامه‌ای نباشد که در این قالب به فعالیت می‌پردازد، اما قطعا در بین بهترین برنامه‌ها قرار دارد. شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن تپسی را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

شما هم تجربیاتتون رو در استفاده از اپلیکیشن تپسی اینجا با بقیه به اشراک بزارید.

نویسنده : سجاد پروانه

دانلود اپلیکیشن تپسی از کافه بازار

کافه بازار

امتیازات تفکیکی
۵
  • رابط کاربری
  • کاربرد
  • امکانات
Sending
User Review
۳ (۴ votes)

6 نظر

به گفتگو بپوندید و نظر خود را به ما بگویید.

ثمین رادپاسخ
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۵ قبل از ظهر

بسیار زیبا و دلنگیز بود مرسی از شما

محسن مقدم پورپاسخ
۱۱ دی ۱۴۰۱ در ۳:۵۳ بعد از ظهر

من حدود ۱۵یا ۲۰ روزه ثبت نام کردم ولی هنوز اوکی شروع بکارم رو ندادن و تو نرم افزار تبسی ام که میرم زده در دست بررسی ایست

آقا مصطفیپاسخ
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۸:۱۲ قبل از ظهر

اقا یه مسلمان ب من جواب بده
هرچقدر برنامه راننده تپ سی رو نصب میکنم
یا میدم اپراتور خیابونی یا جنب میدون وایمیسن
اونا برام ثبت نام کنن
بعداز نصب میگه کد ملی تکراری است
خب چیکارش کنم

احسانپاسخ
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۰:۴۲ قبل از ظهر

سلام.این اپلیکیشن هیچ بدرد نمیخوره… متاسفانه ببار اومدیم امتحان کنیم..که حالا متوجه شدم چرا اسنپ بهترین….یه درخواست سفر ساده رو جواب نمیده آدرس اشتباه میده هنگ می‌کنه متاسفانه….. نمی‌تونید حداقل جمعش کنید… کلاهبرداری اینجور خوب نیست…خدا سرشاهده گناه داره… توکل به خدای یکتا و توانا.‌

علیپاسخ
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۰:۴۴ قبل از ظهر

سلام.این اپلیکیشن هیچ بدرد نمیخوره… متاسفانه ببار اومدی…یه درخواست سفر ساده رو جواب نمیده آدرس اشتباه میده هنگ می‌کنه متاسفانه….. نمی‌تونید حداقل جمعش کنید… کلاهبرداری اینجور خوب نیست…خدا سرشاهده گناه داره… توکل به خدای یکتا و توانا.‌

Hhvgnjkjkپاسخ
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۰:۴۷ قبل از ظهر

سلام.این اپلیکیشن هیچ بدرد نمیخوره… متاسفانه ببار ا…یه درخواست سفر ساده رو جواب نمیده آدرس اشتباه میده هنگ می‌کنه متاسفانه….. نمی‌تونید حداقل جمعش کنید… کلاهبرداری اینجور خوب نیست…خدا سرشاهده گناه داره… توکل به خدای یکتا و توانا.‌

نظری دهید