فهرست بستن

بررسی و معرفی اپلیکیشن تحریم شکن بشکن

زمان مطالعه ۶ دقیقه

من سجاد پروانه هستم و قرار هست تو این مقاله به بررسی و معرفی اپلیکیشن تحریم شکن بشکن بپردازیم. پس این مقاله رو دنبال کن و از نصب این نرم افزار لذت ببر.

تحریم های اینترنتی! اگه کاربر معمولی اینترنت باشید کمتر این عنوان به گوشتون خورده. اینکه بعضی از سایت ها ایران رو تحریم کردن و دسترسی کاربران ایرانی رو به سایتشون امکان پذیر نیست. اینجا بحث فیلترینگ داخلی با تحریم خارجی کاملا متفاوت است.

اپلیکیشن بشکن

بعضی از سایت ها و پلتفرم های نام آشنا با صلاحدید دستگاه های ذیربط فیلتر (مسدود) شده اند. اما خیلی از سایت های کاربردی دیگه که بیشتر مورد نیاز متخصصین و گیمرهای داخلی هست از طرف کشور سازنده برای کاربران ایرانی مسدود شده است و جمعیت قابل توجهی از کاربران برای استفاده از خدمات این سایت ها با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

اینجاست که برای گذر از تحریم های ظالمانه و یک طرفه نیاز به تحریم شکن های امن و پرسرعت حس می شود. اما گروهی از جوانان خلاق و خوشفکر ایرانی برای راحتی کار کاربران ایرانی تحریم شکنی با سرورهای قوی و سریع راه اندازی کرده اند، تا پایانی برای این چالش ناحق باشند.

تحریم شکن بشکن یک اپلیکیشن قوی و پرسرعت است که به شما این امکان را می دهد تا تنها با یک کلیک تمامی تحریم های یک جانبه خارجی را دور زده و به راحتی به سایت های دلخواه دسترسی داشته باشید. نکته ای که باید توجه کنید این است که بشکن یک فیلترشکن نیست و قرار نیست با استفاده از آن به سایت های فیلترشده دسترسی داشته باشید!

 

بشکن اپ

اپلیکیشن بشکن چی هست ؟

با بشکن می تونی همه سایت هایی که ایران را تحریم کردن باز کنی. این سایت ها حتی می تونن سایت های دانشگاهی، خدماتی و یا هر سایت دیگه ای باشن که دسترسی کاربرای ایرانی را مسدود کردند. حالا برای دور زدن این تحریم ها، بشکن بهتون یه DNS میده که باید روی کانکشن اینترنت، کامپیوتر شخصی و یا هر دستگاهی مثل تلفن همراه، تبلت و .. تنظیم کنید تا بتونید همه این سایتها را باز کنید.

اگه کاربر گوشی اندروید هستی که کار خیلی راحته و کافیه اپلیکیشن بشکن رو از کافه بازار دانلود و نصب کنی و تنها با یک کلیک از تحریم های اینترنتی عبور کنی.

اما نگران نباشید. برای بقیه سیستم عامل ها و کنسول ها نیز بشکن از قبل فکرش رو کرده و با ورود به سایت بشکن و مشاهده آموزش رایگان با چند کلیلک ساده می تونید برای همیشه تحریم های اینترنتی رو دور بزنید.

پیشنهاد می کنیم همیشه با ورود به صفحه راهنمای موجود در سایت بشکن تنظیمات شبکه را مطابق با آموزش ارائه شده توسط بشکن انجام دهید. زیرا DNS های بشکن در مدت زمان های معینی تغییر می کند، ما نیز دقیقا به همین علت آموزش راه اندازی سرویس بشکن را در این مقاله ارائه ندادیم. تنها به معرفی آن بسنده کردیم تا شما از راهنمای ارائه شده توسط خود بشکن استفاده کنید.

beshkan app

ویژگی های اپلیکیشن بشکن:

  • سرعت بالا: با استفاده از بشکن سرعت اتصال شما به اینترنت تقریبا تغییری نمی‌کند و برخلاف VPN با افت سرعت مواجه نخواهید بود.

 

  • حریم خصوصی: با استفاده از بشکن فقط ترافیک مربوط به سایت‌های تحریمی از سرورهای بشکن عبور می‌کند و مسیر ترافیک غیرتحریمی بدون تغییر باقی می‌ماند. نکته قابل توجه این است که هیچ دسترسی خاصی را در گوشی شما فعال نمی کند که باعث نگرانی شما شود.

 

  • استفاده آسان:استفاده از بشکن بسیار آسان است. کافی است DNS خود را روی بشکن تنظیم کنید. برای گوشی‌های اندروید، این کار را با استفاده از نرم‌افزار بشکن هم می‌توانید انجام دهید.

 

اپلیکیشن بشکن

  • بروزرسانی سریع: تیم بشکن تا امروز بیش از ۳۰ بازی موبایلی تحریمی همچون پابجی و بیش از ۲۰۰۰ سایت و اپلیکشن کاربردی را از تونل ضد تحریم خود عبور داده. این لیست روز به روز آپدیت می شود و شما نیز امکان گزارش سایت و بازی جدید را دارید.

 

  • ترافیک مصرفی: ترافیک مصرفی شما با استفاده از بشکن هیچ تغییری نمی کند و استفاده از سایت های داخلی به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

 

  • امنیت بالا:بشکن بدون نیاز به راه اندازی اتصال شبکه خصوصی مجازی Virtual Private Network (VPN) تنها با ایجاد تغییرات غیر سیستمی اتصالات شبکه تلفن همراه و اصلاحات در DNS و PORT های اتصال به شبکه ، دسترسی کاربر به تمامی وبسایت های تحریمی را میسر می کند.

نقاط ضعفی که در اپلیکیشن بشکن دیده شد

اما شاید تنها نقطه ضعف فعلی بشکن تعدد تبلیغات در محیط اپلیکیشن باشد که تیم توسعه کاهش و یا حذف این تبلیغات را در دستور کار خود قرار داده است.

البته توصیه می شود رابط کاربری بشکن نیز کمی بهبود یابد تا در رقابت با اپلیکیشن های مشابه از نظر تجربه خوب کاربری ضعیف تر عمل نکند.

پس با خیال راحت بشکن را نصب کنید و تحریم های ظالمانه را دور بزنید، بازی کنید و از خدمات سایت های خارجی بهره مند شوید.

 

دریافت برنامه بشکن – تحریم شکن قوی و پرسرعت از بازار

دریافت برنامه بشکن - تحریم شکن قوی و پرسرعت از بازار

۴
  • رابط کاربری
  • کاربرد
  • کارایی

5 نظر

به گفتگو بپوندید و نظر خود را به ما بگویید.

سامان هوشمندپاسخ
۱۴ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۷ بعد از ظهر

این اپلیکیشن عالیه ، تنها مشکلش اینه گاها قطع و وصلی داره اون هم مربوط به مواقعی هست که با نت خط متصل هستید ممنون میشم این مورد رفع بشه

سجاد پروانهپاسخ
۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ قبل از ظهر
– در پاسخ به: سامان هوشمند

خیلی هم عالی ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین

Kaveh1992پاسخ
۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۶:۱۶ بعد از ظهر

نسخه اندرویدش که نه اما dns های مستقیمش فوق العادست برای jcenter و maven و fabric و… سایر ریپازیتوری هایی که باز نمیشن

سجاد پروانهپاسخ
۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ قبل از ظهر
– در پاسخ به: Kaveh1992

خیلی ممنون بابت دیدگاه مفیدتون.

مهدیار قربانیپاسخ
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در ۷:۳۰ بعد از ظهر

واقعا عالی بود بسیار استفاده کردم تشکر از جناب پروانه عزیز

نظری دهید