فهرست بستن

معرفی بازی اندرویدی sand balls

زمان مطالعه ۴ دقیقه

سلام ، اگه علاقه مند به انجام بازی های امتیازی و اعتیاد آور هستی یکی از بازی های محبوب این روزها یعنی توپ های شنی یا sand balls  رو بهت پیشنهاد میکنم. یک بازی چند مرحله ای جذاب که تو هر مرحله شما رو با چالش های مختلف روبرو میکنه. در معرفی بازی اندرویدی sand balls با من همراه باشید.

 

بازی اندرویدی sand balls

 

درخواست نقد و بررسی اپلیکیشن

مقدمه

بازی اندرویدی sand balls از مجموعه بازی های امتیازی و مرحله ای است که با گرافیک ساده اما جذاب خود میتواند شما را ساعت ها درگیر خود کند. روند بازی به این صورت است که شما در ابتدای مسیر چند توپ رنگی در اختیار دارید و با بازکردن مسیر حرکت این توپ ها و جمع کردن تعداد توپ های مورد نیاز برای گذراندن مرحله ،توپ های شنی را به ماشین انتهای مسیر میرسانید و مرحله را با موفقیت سپری میکنید.

 

معرفی بازی اندرویدی sand balls

اجرای بازی

بازی اندرویدی sand balls از دو مرحله اصلی تشکیل شده است ابتدا شما باید توپ های رنگی خود را در مسیر شنی حرکت دهید و بعد از عبور از موانع مختلف و دریافت کلید جایزه و توپ های سفید توپ های شنی رنگی خود را کامل به کامیون رسانده و در مرحله بعد کامیون وارد جزیره شما می شود و باید با جوایز و سکه های خود شروع به ساخت زیرساخت ها و ساختمان های جزیره کنید تا مراحل بعدی و جزایر بیشتر برای شما باز شوند.

 

بازی اندرویدی sand balls

 

این بازی سرگرم کننده با مراحل طولانی و متنوع شاید در نگاه اول یک بازی ساده به نظر برسد اما مانند یک پازل می باشد که چند لحظه بعد آن مشخص نیست و از همه مهم تر اینکه اولین اشتباه شما آخرین اشتباه شما میشود ، زیرا امکان بازگشت به قبل برای شما وجود ندارد

امکان تغییر توپ ها و حتی خودرو جمع آوری کننده توپ ها نیز برای شما وجود دارد و با امتیازاتی که در هر مرحله دریافت میکنید میتوانید برای خود خرید انجام دهید . مرحله ها و زمین های مختلف بازی تکراری نمیشوند و به صورت رندم مراحل دشوار و آسان برای شما اجرا خواهد شد.

 

نکات منفی بازی

یکی از نکات آزار دهنده بازی را بتوان به تبلیغات پی در پی بعد از هر مرحله اشاره کرد که برای خلاصی از آن باید اینترنت گوشی خود را قطع کنید. اما نکته ای که بعد از قطع کردن اینترنت وجود دارد این است که شما امکان چندبرابر کردن امتیازات هرمرحله را از دست میدهید و حتی ماشین جدیدی که برای شما باز میشود را نیز بدون فعال بودن اینترنت نمی توانید مورد استفاده قرار دهید.

 

بازی اندرویدی sand balls

ویژگی های بازی اندرویدی sand balls :

  • اجرای بازی بدون نیاز به اینترنت
  • گرافیک ساده و جذاب
  • روان بودن بازی
  • مراحل متنوع و غیر تکراری
  • تغییر زمین بازی و عناصر آن
  • اجرای بازی تنها با یک دست (مناسب بازی در مترو)

 

 

 

دانلود اپلیکیشن موبایل بانک سپه از کافه بازار

دانلود از بازار

 

شما هم تجربیاتتون از بازی اندرویدی sand balls را اینجا با بقیه به اشتراک بزارید.

نویسنده : سجاد پروانه

 

 

۵
  • رابط کاربری
  • گیم پلی
  • تجربه کاربری

افکار خود را به اشتراک گذارید