چرا باید تو کسب و کارم برای گرافیک هزینه کنم؟
در دنیایی که رقابت یکی از مهم ترین اصول برندینگ و تجارت به شمار میاد، به جرات میشه گفت تمام شرکت ها و کسب و کارها نیاز به طراح گرافیک دارن تا بتونن در بازاریابی به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنن. با من همراه باشید تا بگم چرا باید تو کسب و کارم برای گرافیک هزینه کنم؟
اگه قبول داری که عقل مردم به چشمشونه پس برای طراحی گرافیک برند و کسب و کارت هزینه کن که صد برابرش بر میگرده.
مهم تر از اون اینکه وقتی شما با کت و شلوار و مجلسی به جلسه میری امکان موفق شدنتون خیلی بیشتره تا با دمپایی و پیژامه تو همون جلسه شرکت کنی.
برای بعضی کارا خساست کردن هزینه بیشتری رو رو دوشتون میزاره .
دلیل اول: اعتماد سازی
خودتون رو بزارید جای مشتری ، اگه بخواید خرید کنید به کدوم یکی اعتماد می کنید؟
اینکه برندشما شاکله مشخصی داشته باشه و در یک نگاه حوزه فعالیت شما رو نشون بده تاثیر مستقیمی در اعتماد سازی مشتری داره.
دلیل دوم: هویت سازی
خودتون رو بزارید جای کارمند آیندتون ، اگه کدوم برند به شما پیام همکاری بده بیشتر حس میکنید قراره تو یک مجموعه جا افتاده و حسابی مشغول به کار شید؟
هویت شما در نگاه اول از ظاهر شما قابل شناسایی هست.
دلیل سوم: مانایی
خودتون رو بزارید جای بیننده، کدوم برند راحت تر توی خاطرتون ثبت میشه و تو ذهنتون میمونه؟
طراحی گرافیک اصولی و استاندارد باعث ماندگار شدن شما در ذهن مخاطب میشه به نحوی که با نگاه کردن به لوگو و برند شما خاطرات خوبی که با استفاده از محصولات شما داشته یادش میاد.
دلیل چهارم: بازاریابی بدون هزینه
خودتون رو بزارید جای خریدار، کدوم بگشاپ رو حاضرید بازهم استفاده کنید؟
اینکه شما یک بسته بندی شیک یا یک پک زیبا و جذاب داشته باشید بعد از فروش اون محصول خریدار حاضر میشه مجددا از اون هدیه شما استفاده کنه و این استفاده کردن یعنی یک بیلبورد متحرک بدون پرداخت هزینه گزاف
دلیل پنجم: رساندن پیام غیر مستقیم
خودتون رو بزارید جای مخاطب، کدوم یکی از این برندها پیام مورد نظرش رو بهتر و سریع تر به ذهن منتقل میکنه؟
نتیجه گیری:
کارفرمای عزیزم، نگو قیمتت بالاست ، بگو من انقدرا پول ندارم. اینوری مودبانه تره…
حالا شما بگید چقدر حاضرید برای طراحی گرافیک کسب و کارتون هزینه کنید؟
نویسنده : سجاد پروانه