آمارهای شگفت انگیز و جذاب از ویدیو
محتوای ویدیویی ۹۰ درصد به خرید مصرف کنندگان کمک می کند، آیا واقعیت دارد؟! آمارهای شگفت انگیز و جذاب از ویدیو برای اثبات این موضوع
محتوای ویدیویی همیشه بیشترین اولویت را دارد. محتوای ویدیویی همیشه پادشاه سطر اول است.
آمارهای شگفت انگیز و جذاب از ویدیو
- طبق تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۸۰ درصد از محتوای اینترنت ویدیو خواهد بود.
- ۴۳ درصد از کاربران محتوای ویدیویی را بیشتر مشاهده می کنند تا این که مطالعه نمایند.
- کاربران در ۱۵ ثانیه اول یک ویدیو را مشاهده کرده و سپس تصمیم به خرید می گیرند.
- ۵۵ درصد نتایج جستجو شامل ویدیو می باشد.
- ۶۳ درصد از کسب و کارها امروزه از ویدیوها برای تبلیغات استفاده می کنند.
- طبق تحقیقات سایت Moovly با قرار دادن ویدیو در سایت، احتمال اینکه در صفحه اول سرچ گوگل باشید ۵۳ برابر خواهد شد.
- میانگین نرخ کلیک ویدیو ۱٫۸۴% است که این نرخ از تمام فرمت های تبلیغات دیجیتال بیشتر می باشد.
- دیجیتال مارکترها، معتقدند که ویدئو مارکتینگ نسبت به سایر کانالها ۶۶٪ سرنخ فروش بیشتری می تونه ایجاد کنه (به نقل از راتین)
گوگل پیشنهاد می کند که بازاریابی ویدیویی راه خوبی برای رسیدن به مصرف کنندگان بوده و باید بهش توجه ویژه ای داشته باشید.
نتایج تحقیقات گوگل : ۹۰ درصد از مصرف کنندگان با مشاهده ویدیوها تصمیم به خرید می گیرند تحقیقات گوگل نشان می دهد که ۵۵ درصد از مصرف کنندگان از ویدیوها به عنوان تحقیق خرید استفاده می کنند.
گوگل سه نوع ویدیو آنلاین را فهرست کرده که خریداران را تحت تاثیر قرار می دهد :
مواردی که به شما توضیح می دهیم سعی کنید در محتوای سایت، محصولات و هر مکانی که برای خرید مشتریان و جزئیات دارید، ویدیو در آنجا قرار دهید.
-
ویدیو به عنوان لیست خرید
این نوع ویدیو افراد را موظف می کند و به یاد چیزهایی می افتند که برای خرید بهش نیاز دارند از قبیل مواد اولیه و مهم یا ابزارهایی که برای تکمیل یک پروژه نیاز دارند.
-
اعتماد به نفس به افرادی که احساس می کنند از آن مسئله مطلع هستند یا می خواهند مطلع شوند
مثلا شما یک مسئله مهم و فنی را به افراد یاد می دهید که در زندگی شخصی یا هزینه هایشان کاربردی بوده و یادگیری آن می تواند برایشان مفید و بصرفه باشه.
مثلا درباره تعمیرات ماشین، راه اندازی سایت با قالب فروشگاهی و هر انچه نیاز دارند و به اطلاعات شان کمک می کند.
-
بررسی و اثر گزاری در خرید
ویدیوهایی که به بررسی محصول می پردازند از جمله مواردیست که بیشتر افراد دنبال آن هستند و می خواهند درباره آن محصول اطلاعاتی داشته باشند برای همین وقت می زارند و بررسی محصولات را مشاهده می کنند.
گوگل تبلیغات در یوتیوب را توصیه می کند که البته در ایران آپارات هم بهتون پیشنهاد می کنیم.
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با برندتان آشنا شوند و به آن اعتماد کنند که بتوانند خرید کنند. در تبلیغات ویدیویی هم این اعتماد دو چندان می شود و اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد. البته به شرط این که صرفا یک ویدیوی تبلیغات نباشه و به موارد اشاره شده بپردازد.
ویدیوهای آنلاین تاثیر مستقیمی برای خرید دارند
یک ویدیو مطمئنا می تواند تاثیر مستقیمی روی خرید داشته و جای فکر کردن و شک و شبهه را از مشتری بگیرد.
طبق تحقیقات گوگل :
زمانی افراد، برند و محصول خاصی را انتخاب می کنند که نسبت به آن شناخت قبلی داشته باشند.
تحقیقات نشان داده و نیمی از خریداران گفتند که ویدیوی آنلاین باعث شده که تصمیمی برای خرید بگیرند که کدام برند یا محصول برای خرید می تواند مناسب باشد.
نویسنده : سجاد پروانه
1 نظر
به گفتگو بپوندید و نظر خود را به ما بگویید.
خیلی جالب بود که ویدیو اینقدر تاثیر گذاره الان ریلز اینستا هم بلد شده بخاطر همین موضوعه پس